דרושים

דרוש/ה

סמנכל רישוי ותיאום תכנון

– אחריות על תיאום התכנון של הפרויקטים בחברה – מול יועצי ומתכנני הפרויקט. 
– התקשרות בהסכמים עם יועצים.
– קידום היתרים מול הגורמים השונים.
– ניסיון מקצועי בתפקיד בחברת נדלן של לפחות 3 שנים -חובה.
– ניהול צוותי תכנון ויועצים מקצועיים .
– הכרות עם תהליכי עבודה ברשויות מקומיות וועדות התכנון.
– לתפקיד דרוש :הבנה מעמיקה ברגולציה וניסיון בעבודה מול רשויות תכנון וריבוי גורמים מקצועיים , יכולת ניהול תהליכים מורכבים , יצירתיות ושליטה מלאה בתקנות התכנון והבנייה , יחסי אנוש מעולים, אחריות וסדר .
 

שלחו קורות חיים – office@avivi-s.co.il.

חייגו – *9027.

או מלאו את הטופס. 

דרוש/ה

סמנכל/מנהל כספים

לחברת נדלן בקריות/חיפה דרוש/ה סמנכל/מנהל כספים למשרה מלאה דרוש/ה:

  1. מנהל כספים עם ניסיון מוכח וותק בחברת נדלן.
  2. הבנה עמוקה וידע בליווי בנייה, התנהלות פרויקטים בנדלן, השקעות בנדלן, מיסוי נדלן וכו'.
  3. ניהול כספים ובקרה תקציבית: הכנת תקציב שנתי ו/או פרויקטלי, מעקב אחר ביצועי החברה, וניהול תקציב הפרויקטים השונים, כולל ניהול בקרת התקציב.
  4. דו”חות כספיים ודיווחים: הכנת הדו”חות הנדרשים לחברה מול רו"ח והמוסדות השונים.
  5. ניהול נזילות והון חוזר: שמירה על רמות נזילות מתאימות כדי להתמודד עם התחייבויות פיננסיות שוטפות, תוך ניהול אופטימלי של מקורות המימון.
  6. גיוס מימון והתחייבויות: איתור מקורות מימון לפרויקטים, בין אם בהלוואות בנקאיות, גיוס הון או שותפויות אסטרטגיות. תכנון אסטרטגיית מימון עבור פרויקטים גדולים וארוכי טווח.
  7. תכנון אסטרטגי ותחזיות פיננסיות: פיתוח תחזיות פיננסיות להערכת עתיד החברה, תוך זיהוי הזדמנויות סיכון ושיפור ביצועים כלכליים.
  8. ניהול סיכונים: הערכת סיכונים פיננסיים (כגון ירידות בשווי נכסים, שינויי ריבית או שינויים בשוק) והכנת תוכניות התמודדות עם אותם סיכונים.
  9. תיאום עם ממשקים אחרים: עבודה צמודה עם הנהלת החברה, יועצים משפטיים, רואי חשבון, מפתחים, ומנהלי פרויקטים כדי לוודא שההיבטים הפיננסיים תואמים את מטרות החברה.
  10. מעקב אחרי רגולציות ותקנות: שמירה על עמידה בתקנים ורגולציות פיננסיות ספציפיות לתחום הנדל”ן, לדוגמה בעניינים של מיסוי, השקעות, ודיני תאגידים.

שלחו קורות חיים – office@avivi-s.co.il.
חייגו – *9027.

או מלאו את הטופס. 

דרוש/ה

מנהלת תפעול רכש ושירות לקוחות

לחברת אביבי ייזום ובנייה

  1. ניסיון בניהול הרכש ותפעול בחברת נדלן בתפקיד לפחות 5 שנים.
  2. יכולת ניהול משא ומתן ועמידה בלחץ ובזמנים.
  3. ניסיון במתן שירות לקוחות טכני ,יחסי אנוש מעולים, יכולת הקשבה, סבלנות וטיפול בבעיות ובמורכבויות
  4. ניהול יומיות ושוטף של הרכש בחברה וליווי ההתקשרויות
  5. ניהול הזמנות והסכמי הקבלן/ספק של החברה – חתימת הסכמים , העברתם, תיאומם והתממשקותם עם מחלקת הכספים
  6. יסודיות, מקצועיותיצירתיות וגישה חיובית – חובה

שלחו קורות חיים – office@avivi-s.co.il.

חייגו – *9027.

או מלאו את הטופס. 

דרוש/ה

מזכירה / מנהלת משרד

לחברת אביבי ייזום ובנייה

  1. יכולת ניהול, ארגון ותקשורת בין הגורמים השונים בחברה, בסביבה דינאמית ומהירה.
  2. עבודה ישירה אל מול מנהלי החברה.
  3. ניהול תהליכים אדמיניסטרטיביים: סידור תיקים, עבודה עם מערכות ניהול משרד, רישום והפצת מסמכים.
  4. תיאום פגישות , תיאומים וסיורים: קביעת פגישות עם לקוחות, יועצים , אנשי מקצוע שונים.
  5. ניהול ספקים ושירותים: עבודה מול ספקים ונותני שירותים כמו חברות ניקיון, אבטחה, שירותי תיווך ועוד.
  6. אחריות לניהול המשרד: שמירה על סדר, ניקיון, והספקת ציוד משרדי.

    כישורים נדרשים:
    • ארגון וסדר: ניהול מספר משימות במקביל.
    • כישורים טכנולוגיים: שליטה במערכות ניהול משרד, תוכנות אופיס ו-CRM.
    • כישורים תקשורתיים: יכולת עבודה עם אנשים, טלפונית ופרונטלית.
    • יכולת עבודה עצמאית: עבודה בצורה עצמאית ויכולת קבלת החלטות.
    • הבנה בתחום הנדל”ן: הכרת תחום הנדל”ן, מונחים מקצועיים ותהליכים.

שלחו קורות חיים – office@avivi-s.co.il.

חייגו – *9027.

או מלאו את הטופס.